GRY Smutne Buzie: Żółte i pomarańczowe punkciki wpatrują się we mnie

poniedziałek, 16 listopada 2015

Żółte i pomarańczowe punkciki wpatrują się we mnie

Poproszono mnie o wesoły post. Czy to oznacza, że poprzednie są smutne? Że ja jestem smutna? Czuję się świetnie. I wszystko jest w porządku.
Mam w uszach Lullaby, The cure.
Chyba nie jest łatwo.
No to ten, jest ładna pogoda. Ciemno, deszczowo i zimno. Nic, tylko się uczyć. I siedzieć w ciepłych czterech ścianach. Uwielbiam to.
Niedługo święta Bożego Narodzenia. Uwielbiam je. Potem Sylwester. Będzie bardzo przyjemnie.
I ee..  spotkam się z nią w tym tygodniu z nią trzy razy, nie dwa.
I różne takie super rzeczy.
Okej, nie lubię pisać o takich pierdołach.
Wybaczcie.

3 komentarze:

  1. Bardyo pozytywnie, ja tam nie mam nic do ponurych postow o ile tak mozna to okreslic, kazdy powinien pisac to co czuje za stosowne. Przepraszam, ze pisze bez polskich znakow, ale zepsula mi sie klawiatura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie, ale dużo osób ciągle mnie, sama nie wiem, upomina? że moje posty nie są wesołe.

      Usuń
  2. Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA :)

    OdpowiedzUsuń