GRY Smutne Buzie: Zagmatwane myśli, przewracanie z boku na bok.

wtorek, 11 sierpnia 2015

Zagmatwane myśli, przewracanie z boku na bok.

Czuję się źle. Czuję się głupio. Czuję się dziwnie. Czujesz mnie?
Będę przeskakiwać z kwiatka na kwiatek, dopóki mi tego nie  udowodnisz.
Będę się śmiać i płakać na raz, mimo, że się nie da.
Będę nienawidzić i kochać świata.
Będę się zabijać ze śmiechem.
Będę rozsiewać z ludziach strach i poczucie bezpieczeństwa.
Będę zmorą i dotykiem  nieba.
Będę koszmarem i rajem.
Będę twoim zakłopotaniem,
Będę twoim pragnieniem.
Będę twoim chłodem i ciepłem.
Sprawdzę, co we mnie zaakceptujesz.
Sprawdzę, ile masz powodów, by mnie spalać wzrokiem.

Zaczynam coraz bardziej pieprzyć o głupotach. Wybaczcie.
Dobranoc.

3 komentarze:

  1. Trochę przygnębiające, a nawet bardzo...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zle sie tu czuje.. ten wyglad mnie straszy szczegolnie te tlo..

    Life in America!- Zapraszam (klik)

    OdpowiedzUsuń