GRY Smutne Buzie: Każdy ja i każda ty.

niedziela, 24 maja 2015

Każdy ja i każda ty.

Pomyślcie sobie, że takich jak Wy jest wielu. Że ludzie są do siebie podobni nie tylko pod względem ciała. Że łączy nas coś więcej. Że są tacy, którzy uśmiechają się tak samo. Są i tacy, którzy tak samo reagują. Ale nie dogodzimy nikomu. Bo zawsze, zawsze znajdzie się ktoś z problemem. Tylko nie wiem, czy to dobrze, czy źle.
Może musimy zawsze znaleźć tą czarną owcę?
Kto wie.
Mam ciepły koc, ciepły koc ma mnie. Zawsze znajdzie się ktoś z problemem. Zapewne są ważniejsze rzeczy od koca. Eh.
Kocu, nie odchodź. Bądź przy mnie, nie zostawiaj mnie. Choćby wszyscy byli przez ciebie zdenerwowani, nie zostawiaj mnie.
Lubię swój koc.
Chyba majaczę. Może pora iść spać.
Kto wie.
Lubię swój koc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz